Australie 2015 - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Fam. van Alphen - WaarBenJij.nu Australie 2015 - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Fam. van Alphen - WaarBenJij.nu

Australie 2015

Door: Theo en Carolina

Blijf op de hoogte en volg Fam. van Alphen

05 April 2015 | Australië, Mandurah

Na een lange reis van 21 uur via Kaula Lumpur zijn we gearriveerd in Western Australia, daar zijn we hartelijk ontvangen op de luchthaven door de familie, daarna een heerlijke BBQ met zijn allen bij Anne-marie en Wayne.

• 07 April 2015 - 11:58

Margreet En Linda :

Dat klinkt als een goed begin!
    Wij blijven jullie volgen hier bij het NOK.

Groetjes
    Margreet en Linda

• 07 April 2015 - 12:10

Wilma Zegers:

Hoi familie,
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen !
    Leuk zeg dat we jullie zo kunnen volgen !!!
    Heel veel plezier ! En tot horens ....
    Groetjes Jaco Wilma, kady Colin & Britt

• 07 April 2015 - 12:41

Gerben:

Cheers mate. Greetings to your family andere enjoy.

• 07 April 2015 - 13:12

Liz Morcus :

welcome to Oz if you come to Brisbane you are welcome to stay with us we have plenty of room. Xxx Liz and Joe

• 07 April 2015 - 14:26

Koos En Jolanda:

Wij vinden dit leuk. De BBQ was een goede staart toch?
    Allemaal veel plezier!
    Groetjes
    de JoKo's

• 07 April 2015 - 20:55

Paul En Trees:

En de vliegreis goed gegaan (zelf Pim vond het OK begreep ik!). Geniet er van en groetjes aan de hele familie! liefs van ons viertjes uit Zweden

• 07 April 2015 - 20:59

Rob Sandra Samantha Lindsey:

Super fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen, wij wensen jullie een SUPER tijd in Australie met zijn viertjes geniet er van dikke kus van ons

• 07 April 2015 - 21:37

Else:

Super dat jullie een goed reis hebben gehad en eindelijk zijn jullie daar! Maak er een mooie tijd van en heel veel genieten!! Dikke kus xx

• 07 April 2015 - 23:09

Jacques En Monica:

Hoi allemaal, Fijn dat jullie een goed reis gehad hebben. Heel veel plezier gewenst in Oz. Dat gaat vast wel lukken met al die lieve familie. Groetjes uit Weesp