Serpentine falls - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Fam. van Alphen - WaarBenJij.nu Serpentine falls - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Fam. van Alphen - WaarBenJij.nu

Serpentine falls

Door: Theo en Carolina

Blijf op de hoogte en volg Fam. van Alphen

08 April 2015 | Australië, Mandurah

Vandaag zijn we met Theo en Corrie op pad gegaan. We gingen naar een park dat Serpentine Falls heet, daar kun je op je gemak picknicken en de Kangeroes doen lekker mee, ze zijn gewend aan mensen.
Daarna zijn we naar de Dome geweest om lekker wat te eten en te drinken met uitzicht op het strand.
Nu zijn we de koffers aan het pakken voor ons familie reis naar Augusta.

• 08 April 2015 - 19:30

Piet Lelieveld:

Het is leuk om jullie zo te volgen, krijgen we er zelf ook weer zin in. Veel plezier op jullie vakantie naar MV Augusta.

• 09 April 2015 - 17:31

Marion En Rein:

Hoi Theo en Carolina,

Wat leuk dat jullie een verslag bijhouden, kunnen wij stilletjes meegenieten van jullie belevenissen.
    Geniet maar lekker van alles. Hoor later wel de verhalen.

Groeten uit een zonnig Nederland.

Marion en Rein.

• 09 April 2015 - 20:39

Ed En Annette:

Hallo familie,

Geweldig om jullie belevenissen te zien. Heel veel plezier en we zien wel wat jullie allemaal ondernemen.

Groetjes uit Weesp
    Annette en Ed

• 11 April 2015 - 14:52

Henk En ANNEKE:

Lieve familie

Leuk om jullie te volgen wij wensen jullie veel plezier en gezelligheid toe.
    Dat gaat ongetwijfeld lukken.
    Het mooie weer is al weer over helaas hier alles zijn gangetje.
    Groeten aan iedereen.

Veel liefs van Henk en Annneke