A wonderfull day in Peel Zoo - Reisverslag uit Pinjarra, Australië van Fam. van Alphen - WaarBenJij.nu A wonderfull day in Peel Zoo - Reisverslag uit Pinjarra, Australië van Fam. van Alphen - WaarBenJij.nu

A wonderfull day in Peel Zoo

Door: Theo & Carolina

Blijf op de hoogte en volg Fam. van Alphen

17 April 2015 | Australië, Pinjarra

Vanmorgen lekker gaan joggen aan het strand. Vanuit huis loop je de straat uit zo naar het strand.

Later zijn we met Annamarie en Oom theo en tante Corrie naar Peel Zoo geweest in Pinjarra.
Tom ging wake boarden met de jongens.
Het is een kleine dierentuin, maar je kunt heel dicht bij de dieren komen t.o.v. dierentuinen waar we eerder zijn geweest.

• 17 April 2015 - 15:06

Joko:

hoi allemaal, geweldige foto"s van jullie in die dierentuin Die Pim met een slang om zijn nek.
    En Theo met kanariepietjes Het zal een dik fotoboek worden van jullie reis. groetjes van ons

• 18 April 2015 - 12:13

Henk En Joyce:

Hallo buurtjes, hier een reactie van ons. FANTASTISCH!!!
    Wat leuk om de blogs te lezen en de foto''s te bekijken.Nog heel veel plezier en wij blijven jullie volgen.
    Liefs van ons.

• 18 April 2015 - 14:35

Gert En Marleen:

Hallo daar Down Under wat leuk om inderdaad jullie zo te volgen.
    Zo te zien hebben jullie het wel naar jullie zin daar.
    Vanuit Nederland geniet ze en nog heel veel plezier.