Visit to Kalbarri - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Fam. van Alphen - WaarBenJij.nu Visit to Kalbarri - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Fam. van Alphen - WaarBenJij.nu

Visit to Kalbarri

Door: Theo & Carolina

Blijf op de hoogte en volg Fam. van Alphen

23 April 2015 | Australië, Kalbarri

Vandaag zijn we zo'n 2 uur noordelijker gereden naar Kalbarri, een klein kustplaatsje. Het was wederom een warme zonnige dag (30 C) Op veel punten gestopt vanwege de mooie uitzichten. Via Port Gregory, reden we langs Pink lake (een meer wat roze kleurt). Daarna zijn we in Kalbarri aangekomen en hebben we geluncht. We hadden niet echt een plan en omdat we laat arriveerden en het daar werkelijk stikte van de vliegen besloten we om een kijkje te nemen in National park, een gigantisch uitgestrekt gebied. Daar kun je op verschillende punten van prachtige uitzichten genieten. Omdat we niet echt in het donker terug wilden, zijn we via een andere route teruggereden naar Geraldton, onze tijdelijke basis.

Today we drove to Kalbarri. It was a warm and sunny day (30C). We stopped at many places because of the awsome vieuws. Via Port Gregory we passed Pink Lake. When we arrived in Kalbarri, we took Lunch and decided to drive into National Park, only the flies were really terrible, but again we stopped at severall places because of the vieuws. Some roads we did not finish because we did not want to waste the car of Anna Marie and Wayne, ha ha.
Because we did not want to drive back in the dark, we went back to Geraldton via the Highway.
Sorry Colleen, we wanted to eat at your favorite restaurant at Finleys, but it was closed.

• 23 April 2015 - 16:12

Colleen:

A shame it was closed but wow look at all the amazing natural beauty you have seen! xxx

• 23 April 2015 - 20:43

Eric En Ellen:

Hallo allemaal,

We zitten jullie foto's weer met mams te bekijken. Wat een beauty's weer.

Groetjes weer.

• 24 April 2015 - 20:02

Sandra:

Wat een prachtige reis maken jullie met zijn viertjes en wat een mooie foto's

• 25 April 2015 - 17:33

Annette En Ed:

Leuk om weer Kalbarri te zien. Voor mij alweer een hele tijd geleden. Jullie zien een hoop mooie dingen. Geniet ervan!