Terug naar Manjigoordup (Mandurah) via Pinnacles - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Fam. van Alphen - WaarBenJij.nu Terug naar Manjigoordup (Mandurah) via Pinnacles - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Fam. van Alphen - WaarBenJij.nu

Terug naar Manjigoordup (Mandurah) via Pinnacles

Door: Theo en Carolina

Blijf op de hoogte en volg Fam. van Alphen

25 April 2015 | Australië, Geraldton

Today we drove back to Mandurah via the alternative route, the Indian Ocean Drive, via the Pinnacles (the rising mysteriously rocks) about 200k from Perth. Amazing area! We did not expect such a big area of desert.
After a few hours spending there, we continue our drive back to Manjigoordup (the aboriginal name of Mandurah.)
We were happy to see Wayne and Annamarie and Pim was so exited to see the dogs again. It was an amazing week in Geraldton.

• 25 April 2015 - 21:22

Carli:

Hi Globetrotters
    Wat een geweldige reis maken jullie zeg!
    En wat een mooie foto's.

Wij naderen het einde van onze rondreis door de VS. 4 weken zijn we onderweg. Wat is reizen leuk hè?