Lighthouse visit - Reisverslag uit Augusta, Australië van Fam. van Alphen - WaarBenJij.nu Lighthouse visit - Reisverslag uit Augusta, Australië van Fam. van Alphen - WaarBenJij.nu

Lighthouse visit

Door: Theo & Carolina

Blijf op de hoogte en volg Fam. van Alphen

12 April 2015 | Australië, Augusta

Vandaag begonnen met bacon and eggs voor het ontbijt. Daarna werd voor de kids nog verlaat paaseieren zoeken georganiseerd.
Met Wayne en Anne-marie via de kust met een aantal stops naar de vuurtoren gegaan. Deze tocht was het zeker waard zo prachtig die uitzichten op een azuurblauwe oceaan, waar de Indische Oceaan en de Southern Oceaan elkaar ontmoeten.

Later op de middag een grazy aussie spel gespeeld met iedereen.
De avond afgesloten met het kijken naar heel oude films van de familie bezoeken in Nederland en Australie, hilarisch.

• 12 April 2015 - 17:48

Joko:

Bacon and eggs lekkerrrrr leuke dag hebben jullie gehad. Wij hebben koffie gedronken bij Patty en daarna gefiets wel veel wind maar zonnig groetjes xx

• 12 April 2015 - 18:25

Eric En Ellen:

Nou, ook maar eens gaan reageren op jullie fantastische reis.
    Wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt. Ik zal ze morgen aan ma laten zien hoor.

Doe iedereen de groeten van ons.

Groetjes van Eric en Ellen uit Hilversum

• 12 April 2015 - 19:06

Sandra:

Jullie vermaken je prima zo te lezen geniet ervan met zijn viertjes als gezin en de rest van de familie in Australie