stingrays, dolfins and a whale - Reisverslag uit Augusta, Australië van Fam. van Alphen - WaarBenJij.nu stingrays, dolfins and a whale - Reisverslag uit Augusta, Australië van Fam. van Alphen - WaarBenJij.nu

stingrays, dolfins and a whale

Door: Theo & Carolina

Blijf op de hoogte en volg Fam. van Alphen

13 April 2015 | Australië, Augusta

Met elkaar de verjaardag van Colleen gevierd met gebak. Toen op pad naar Amaze'n, Margaret River. Gardens & Minigolf. Dat was leuk voor de kids. Even een lunch genuttigd en daarna een toeristische route terug naar Hamelin Bay om dolfijnen en Stingrays (pijlstaartroggen) te spotten. Dat gebeurde ook, zelfs de stingrays kunnen aanraken, zo dicht op het strand komen ze.
Echt ongelooflijk!!
Via Cosy Corner road naar nog een mooi uitkijkpunt geweest waar we zelfs een walvis hebben gezien.

• 13 April 2015 - 17:55

Corine:

Hallo overbuurtjes,

Wat leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen. Net jullie foto's bekeken en wat ziet het er prachtig uit, de kustlijn, de natuur, vissen etc. En voor jullie natuurlijk heel erg leuk om de hele familie daar te ontmoeten. Wij genieten ondertussen van jullie bloesemboom in de voortuin, staat er prachtig bij.
    Komend weekend de Hilversum City Run dus nog even de laatste loodjes voor mij.
    De nieuwe hond is al helemaal gewend, ze is een lieverdje.

Voor jullie alle 4 heel veel plezier met elkaar en geniet van alles wat op jullie pad komt.

Liefs Corine en fam

• 13 April 2015 - 18:52

Eric En Ellen:

Nou, weer mooie foto's hoor.
    Met z'n vieren zitten kijken.

Groetjes van Eric,Jeffrey,Ma.Bijlsma en Ellen.

• 15 April 2015 - 04:46

Colleen:

Geeee what a nice family you have in Australia! I hear the wine in Margaret River is very good too.
    Seriously...great photos, I love the stingrays, the dolphins, the beaches, the cave, the food, the card games...
    maybe a bit more sunshine would be good but I think it's coming!